סליקת כרטיסי אשראי באינטרנט

קטגוריה: (כלים שיווקיים לעסקים) מאת: צוות מקצועי on 22-10-2012

0

סליקת כרטיסי אשראי באינטרנט

סליקת כרטיסי אשראי באינטרנט היא צורך מתבקש בשנים האחרונות – עם גדילת מספר אתרי האי-קומרס, אתרי הממכר באינטרנט. האיכות של האתרים והתפוצה הרבה והמדויקת של האינטרנט בפילוח קהל יעד הביאו אליו את הצורך למכור לאנשים ישירות דרך האינטרנט. הרגלי הגלישה נהיו כאלו, שאם גולש רוצה משהו ורואה אותו באינטרנט, הוא רוצה לסגור עסקה באותו הרגע, דרך האתר, בהנחה בדרך כלל, ללא הצורך לדבר עם נציג טלפוני או ללכת לחנות פיזית. הרי בשביל מה יש לאינטרנט את היתרון הוירטואלי?

הדור החדש של סליקת כרטיסי אשראי באינטרנט

כולנו מכירים אתרי ממכר ענקיים ומאובטחים כמו אמאזון או אי-ביי. שם כבר מוכרים וקונים בכרטיסי אשראי במשך שנים לא מועטות. בשנים האחרונות חנויות פיזיות רבות עוברות לאינטרנט על מנת להגיע בצורה בלתי אמצעית ללקוחות שלהם ובשל כך זקוקים למערכות סליקה מתקדמות.

המערכות צריכות להיות אמינות מכיוון שהמידע הכלכלי הרגיש אודות הלקוח עובר דרך מס' שרתים אינטרנטיים רגישים ובכל שלב בדרך, לולא אובטח כמו שצריך, יכול ללכת לאיבוד ולהגיע לידיים הלא נכונות. רק בתחילת השנה התפרסמו מספר "פיגועים כלכליים" נגד מטרות ישראליות כשהאקרים סעודים גנבו לכאורה ופרסמו אינספור מס' כרטיסי אשראי ישראלים בדיוק באמצעות פריצה לטכנולוגיות הללו.

סליקה באינטרנט בפיקוח ממשלתי

ממשלת ישראל מודעת לחשיבות ולצורך באי-קומרס. היא מודעת לכך שמדובר לסממן צמיחה, ובכלל עסקים באינטרנט הם אולי סוגי העסקים הרווחיים היחידים בתקופה של מיתון, בשל מודל ההוצאות הכלכליות שלהם. לפני שנה התחילה וועדת שרים לענייני חקיקה לכתוב חוק שיפתח את שוק הסליקה באינטרנט לתחרות. הבעיה עד היום היא בגודלו הזעיר של שוק האשראי בישראל מבחינת מספר כרטיסי האשראי המוצעים. ישנם כ-10 כרטיסי אשראי בארץ בלבד, וכל אחד מחזיק מונופול.

אתרים רבים שרוצים להחזיק יותר מכרטיס אשראי אחד מוסלק באתרם מקבלים סירוב מחברת אשראי מתחרה ובכך נמצאים בבעיה. לקוח שיש לו כרטיס אחד ולא השני, פשוט לא יכול לקנות באתר שלכם וזה לא טוב לעסקים. הממשלה רוצה לשנות מצב זה, שכל חברות האשראי יהיו חייבות לאשר סליקה של חברה אחרת וחברה שתסרב תתבע ותקבל קנס של 250 אלף שקל. בנוסף רוצה הממשלה לפקח על העמלה. ידוע כי חברת אשראי לוקחת לסולק 5 אחוז בממוצע מהרווח ובאינטרנט זה גבוה בהרבה. עסקים אינטרנטיים ממוצעים הם שווי ערך לעסק קטן ואין להם יכולת להתמקח עם חברת אשראי ענקית ובשל כך הממשלה רוצה להתערב.

מדריך קידום אתרים

קטגוריה: (כלים שיווקיים לעסקים) מאת: צוות מקצועי on 08-10-2012

0

מדריך קידום אתרים

תתפלאו לדעת, אבל מי שיחפש טוב ברשת ימצא מדריכים מדהימים בתחום של קידום אתרים בגוגל. כביכול, מדובר בתופעה הזויה… למה שאנשי שיווק יחשפו את הסודות שלהם בפני כולם? אבל זה קורה, והיום ניתן למצוא מדריכים פשוט מדהימים.

בנוסף לכך, קיימים לא מעט מאמרים בנושא זה, שעושים סדר בבלגן ועונים על השאלות הנפוצות בתחום. כיום כמעט כל בעל עסק יכול לקדם את העסק שלו בעצמו (אם יש לו מספיק זמן להקדיש לנושא). יחד עם זאת, אם ברצונכם להופיע ראשונים בגוגל בביטויים תחרותיים, כנראה שתיאלצו להיעזר בשירותיו של מקדם אתרים מקצועי.

מדריך קידום אתרים – חיוני, אפקטיבי ובעיקר עושה סדר בקידום!

ראשית, מדריך קידום אתרים נועד ללמד ולהסביר את הדברים הללו: אילו פעולות דרושות על מנת לקדם אתרים במנועי החיפוש? כיצד יהיה ניתן לשפר את אחוז ההמרה של הגולשים באתר? אילו פרמטרים ומשתנים קובעים את אפקטיביות תהליך קידום האתרים ועוד. שנית, כל מדריך קידום אתרים אמור לספק לקהל הקוראים שלו תמהיל פעולות, כלים ואמצעים אשר באמצעותם יהיה ניתן לבצע קידום איכותי, ובעיקר מסודר ויעיל.

מדריך קידום אתרים

תהליך של קידום אתרים, וזאת בדומה לתהליך של בניית אתרים, הינו תהליך ארוך, ממושך, יסודי, ממוקד ורב פעולות. במילים אחרות, ללא מתודת עבודה יעילה ומפוקסת, כל תהליך של קידום אתרים יירד לטימיון. לעומת זאת, ביכולתו של כל מדריך קידום אתרים ללמד, להדריך ולהסביר כיצד לקדם אתרים מיד עם שלב ההקמה ומיד עם שלב השיווק והפרסום של האתר.

רשת האינטרנט והספרות העיונית הכתובה מציעים מדריכי קידום אתרים רבים!

עשר שנים לערך לאחר היווסדותו, הפך הענף של קידום אתרים לעסקים לענף מקצועי לגיטימי ביותר. בהתאם, הקטגוריה של מדריך קידום אתרים הפכה למבוקשת וענפה ביותר, וזאת באופן שכל בעל עניין אשר מחפש אחר מדריך קידום אתרים לצורך כזה או אחר, יוכל למצוא אותו במסגרת של אתרי אינטרנט דיגיטליים, מדריכי "עשה זאת בעצמך" כתובים ועוד.