הלוואות לשכירים – כדאי להכיר


שכירים – קהל היעד שהבנק הכי אוהב

במידה ולא ידעתם, השכירים הינם קהל הלקוחות הנבחר של הבנקים. מדובר בלקוחות היציבים ביותר, הסולידיים ביותר והצפויים ביותר (מבחינה פיננסית). אדם שכיר מחזיק בד"כ במשרה קבועה לאורך הרבה שנים, ולכן ניתן לספק תחזית פיננסית עבורו לעתיד הנראה לעין. ניתן לשער מה תהיה הכנסתו, הוצאותיו ומה תהיה יכולת ההחזר שלו. לכן, עבור הבנקים הלוואות לשכירים הינן הלוואות בסיכון נמוך יחסית. הלוואות שכל בנק רוצה בתיק האשראי שלו, ומוכן לשלם לא מעט כדי שתיקח הלוואה דווקא אצלו.

הלוואות לשכירים בתנאים אטרקטיביים

כאמור, עבור הבנק הלוואה לשכירים הינה מוצר פשוט יחסית, בסיכון נמוך. הבנק אוהב הלוואות מסוג זה, שכן מדובר בסוג של "רווח בטוח". מסיבה זו, בנקים רבים יוצאים מעת לעת במבצעים שונים של הלוואות לשכירים, הלוואות למורים, הלוואות לעובדי מדינה – או בקיצור הלוואה בתנאים מועדפים לכל מי שמחזיק במשרה קבועה (עם ותק של שנה לפחות). זה לא משנה באיזה בנק אתה, גם בנקים אחרים יכולים לספק לך הלוואה אטרקטיבית. לא סתם בנקים רבים מפרסמים הלוואות "לכל לקוחות הבנקים", כשבפועל קהל המטרה הוא השכירים.

גופי אשראי חוץ בנקאיים

אולם לא רק הבנקים מספקים הלוואות לשכירים. ישנם עוד מגוון גופי אשראי חוץ בנקאיים המספקים הלוואות לשכירים בתנאים אטרקטיביים: חברות ביטוח, בתי השקעות, חברות אשראי פרטיות ואף גופים עסקיים כמו חברות בנייה ויבואני רכב (שהם למעשה מתווכי אשראי). כלומר גם מחוץ לבנק, ניתן למצוא הלוואה לשכירים בתנאים נהדרים, מבלי לפגוע במסגרת האשראי או בתנאים הטובים שיש לך בבנק שלך.

קשה לך לסגור את החודש? לרוב השכירים קשה

המציאות הכלכלית בישראל הינה מאתגרת למדי. זוגות רבים (שעובדים ב-2 משרות מלאות) מתקשים לסגור את החודש ולעמוד בהוצאות המחייה הגבוהות. למעשה, מדי שנה יוקר המחייה הופך לקשה יותר, ודורש מזוגות להתנהל בצורה חסכונית יותר ויצירתית יותר. עדיין, בסופו של יום יש לשלם את החשבונות ולפעמים הלוואות לשכירים מספקות את "החמצן הדרוש" כדי לעבור תקופה קשה או כדי לצאת לחופשה קטנה כדי להתאוור ולקבל כוחות מחדש.

פריסת תשלומים המותאמת אליך

אחד היתרונות של הלוואות לשכירים הוא פריסת התשלומים הגמישה. למעשה, כל חברת אשראי מציעה מסלול החזרים מעט שונה, כאשר העיקרון הוא זהה. פורסים את התשלומים לפי יכולת ההחזר שלך, ובמידת הצורך נותנים לך בתקופה הראשונה מספר חודשים ללא כל החזר, כדי שתוכל לעמוד שוב על הרגליים. לפעמים גם סכום צנוע של 10,000 ש"ח יכול לעשות הבדל של שמיים וארץ מבחינת ההתנהלות מול הבנק, מול המשפחה או מול החברים. ההמלצה שלנו היא לבצע סקר שוק יסודי, לפני שבוחרים את ההלוואה שהכי תתאים לכם. יש הרבה הצעות מעניינות בשוק האשראי.

חשבונית לשכיר – משלימים הכנסה עם חשבונית

 

פוסט זה סגור לתגובות.