רואה חשבון בקדמת הטכנולוגיה

רואה חשבון בקדמת הטכנולוגיה – מה זה אומר?

כל העולם צועד קדימה ומתחבר אט אט אל הטכנולוגיות החדשניות הקמות להן חדשות לבקרים. גם מקצוע קלאסי ושמרני כמו רואה חשבון צריך לצעוד יחד ולבצע התאמות למען עתיד מתקדם יותר ונוח יותר לקהל לקוחותיו.

רואי חשבון רבים נוטים להתנהג בשמרנות יתרה וחוששים מאוד מהקדמה הטכנולוגית. שינויים כגון חשבוניות חכמות, הגשת טפסים מרחוק, תוכנות לאחסון כל המידע וכד', מהווים איום על חלק מאנשי המקצוע במקום להבין את הפוטנציאל הטמון בהם להקלת הבירוקרטיה והנגשת המידע לקהל הלקוחות. בשורות הבאות יוצגו מספר טיפים והמלצות למציאת רואה חשבון מומלץ ומתקדם.

כיצד לבחור את רואה חשבון מומלץ?

המידע היובא לעיל יסייע לכם להבין נקודות חשובות במציאת רואה חשבון. אין זה אומר כי עליכם לרוץ ולהחליף את רו"ח הנוכחי אלא להבין מה קיים היום בשוק וכיצד זה יכול להקל עליכם הלקוחות.

רואה חשבון מקצועי – לזה אין תחליף

לפני שנתייחס לכל המלצה אחרת נאמר כי אין תחליף לנושא המקצועיות. רואה חשבון עם ניסיון, ידע ומקצועיות הוא נכס אמיתי עבור עסקים. אם אתם מבחינים כי איש המקצוע שמלווה אתכם מגלה אכפתיות כלפי העסק שלכם, נובר אל תוך המסמכים ובשורה התחתונה חוסך לכם כסף אז כנראה שבחרתם נכון.

רואה חשבון שאינו חושש משינויים

כלים טכנולוגיים רבים נכנסים לשימוש בשנים האחרונות" חשבוניות דיגיטליות, תוכנות ואפליקציות להגשת מסמכים וכלים נוספים שעושים סדר בכל הבלאגן של ניהול החשבונות. אם גיליתם דרך חכמה להקל על עבודתכם והצגתם אותה לרו"ח והוא הגיב בביטול מוחלט מבלי לבדוק את הנושא לעומק אז כדאי לכם לבדוק זאת גם עם רואי חשבון אחרים.

רואה חשבון קרוב רחוק

בעבר אם התגוררתם בכפר סבא אז בהכרח חיפשתם רואה חשבון בכפר סבא וכך הלאה. כיום, הטכנולוגיה מאפשרת לעבוד מרחוק וגם אם לא מזדמן לכם לגשת פיזי אל משרדו של רואה החשבון שלכם עדיין תוכלו להעביר אליו את כל המסמכים והוא ידע מה לעשות איתם. אין צורך לגור בשכנות לרואה החשבון שלכם.

רואה חשבון מומלץ – אבל באמת

איך מוצאים רואה חשבון עם המלצות אמיתיות? "כיום העולם שטוח דיו" על מנת למצוא כל פיסת אינפורמציה באינטרנט. אם יש לכם שם של רואה חשבון אז בהחלט אפשר להריץ עליו שאילתה בגוגל ולבדוק המלצות וביקורות. גם הפייסבוק היא פלטפורמה נהדרת לתהות על קנקנו של איש מקצוע. אם נמשיך עם דוגמתנו ונאמר כי אתם מחפשים ייצוג באחת מערי השרון אז חיפוש בקבוצה כפר סבאים מצייצים או קבוצות לוקאליות אחרות בהחלט יעזור לכם למצוא רואה חשבון מומלץ בכפר סבא והסביבה.

רואה חשבון שחושב ירוק

איכות הסביבה היא לא רק תירוץ לחסכון במשאבים אלא היא מוטיבציה אותנטית לייעול תהליכים. אם רו"ח החשבון שלכם דורש מכם להדפיס כל מסמך ומסמך שקיים בעסק ואינו מסתפק במיילים אז יכול מאוד להיות שזה הזמן לשינוי. לא כל מסמך צריך להדפיסו ולכן כדאי לבדוק האם אינכם טורחים לשווא.

רואה חשבון שחושב עליכם

בשורה התחתונה ההמלצה הטובה ביותר איתה תוכלו לצאת מהשורות הללו היא למצוא רואה חשבון שחושב עליכם ועושה כל שביכולתו על מנת לעשות לכם את החיים קלים יותר לחסוך לכם במשאבים וכמובן בכספים. רו"ח מומלץ צולל עמוק לתוך המספרים תוך כדי שהוא רואה אנשים. ההבנה כי ייעוץ וסיוע אמיתי לעסק מתחילים בתקשורת בין בני אדם היא הבסיס לכל שירות וקדמה טכנולוגית.

תכנון מס חוסך לך אלפי שקלים בשנה – הסבר

פוסט זה סגור לתגובות.