תכנון מס

•    מחפש אחר ייעוץ מס אמין?
•    רוצה לדעת איך לתכנן נכון את ההוצאות והמיסים שלך?
•    תכנון מס חכם ומניב?

כולנו רוצים לדעת איך לתכננן באופן היעל והחכם ביותר את המס שעלינו להוציא במהלך השנה ולשמור על הכסף שלנו במקביל. תכנון מס מקצועי ויעיל יחסוך לך הרבה כאב ראש והוצאות כספיות מיותרות. פנה עוד היום לייעוץ מס אצל בעל מקצוע שמבין ומנוסה בתחום ותוכל להיות שקט.

תכנון מס – חיסכון אדיר במס (ובהסתבכויות)

מי שמתכנן מראש את הוצאות המס שלו ובכך מביא להפחתה במיסוי השנתי שלו פועל כחוק. במדינת ישראל חוק הוא חוק ועל כן חשוב להיות בקיא בתחום תכנון מס וליישם אותו בצורה הנכונה. תכנון מס בצורה חוקית ובכך הימנעות מתשלום מס הוא דבר חוקי ואינו שווה ערך כלל וכלל להעלמת מס שמתבצעת באופן שאינו חוקי. אדם שמעלים מס יכול למצוא את עצמו מאחורי סורג ובריח וכל כן חשוב להתייעץ עם מומחה בתחום ולפעול לפי עצותיו.

תכנון מס בינלאומי

חשוב להכיר ולהבין כי לכל מדינה יש חוקים מעט שונים בכל הנוגע לתשלום מיסים ולנושא של תכנון מס. על כן אם אתה רוצה לדעת בוודאות איך פועל חוק המיסוי במדינה ספציפית כדאי שתפנה לייעוץ מס מקצועי שמכיר ומבין גם בתחום הבינלאומי. תכנון מס בינלאומי יכול לפתור לך צרות רבות מראש. מומחה בתכנון מס בינלאומי יכול לעזור לך מכיוון שהוא מכיר את העסק מבפנים וראה וחווה הרבה עסקאות חובקות עולם. כך תוכל גם להימנע מתשלום מס כפול ולחסוך בהוצאות שלך. פנה עוד היום לאיש מקצוע בקיא ומנוסה בתחום תכנון מס בינלאומי ותוכל להיות בטוח כי הכסף שלך לא יתבזבז לשווא.

מתי נצטרך תכנון וייעוץ מס?

אם אינך איש מקצוע בתחום המיסים ואינך עוסק בנושא באופן שוטף ויום יומי ואתה עתיד לבצע עסקאות גדולות – רצוי כי תפנה מראש לייעוץ מס מקצועי.בייעוץ מס משתמשים אנשים אשר פותחים עסק חדש בארץ או בחו"ל (במידה והעסק בחו"ל רצוי כאמור להתייעץ עם אדם שבקיא בתכנון מס בינלאומי), וכמו כן אנשים המנהלים חברות גדולות אשר מתעסקים במשכורות חודשיות או חברות אשר זקוקות לתכנון מס מקדים על מנת לתכנן נכון את ההוצאות השנתיות שלהם.

מספר טיפים להתנהלות נכונה

אספנו עבורך מספר טיפים חשובים ביותר כדי שיעזרו לך בתכנון מס באופן מבוקר ונכון:

•    תמיד להסתכל קדימה – חשוב כי תמיד תסתכלו אל עבר העתיד לבוא ותתכננו את צעדיכם. תכנון מס נכון וטוב יעזור לכם בניהול נכון של העסק שלכם ויניב לכם רווחים עתידיים.
•    אם אתם מתכננים לייצר מוצר כלשהו חשוב כי תבחרו מראש מקום בו ניתנות הטבות מס ובכך תפחיתו בעלויות ייצור המוצר והבאתו לארץ.
•    תמיד תעזרו ברואה חשבון או יועץ מס מורשה ומנוסה וכך תהיו תמיד בידיים בטוחות וטובות.
עכשיו כל מה שנותר לכם הוא רק ליישם את הכתוב לעיל ויפה שעה אחת קודם. בהצלחה.

 

פוסט זה סגור לתגובות.