מענה טלפוני

מענה טלפוני לעסקים – יש לך את זה?

במסגרת השירותים שאנו מספקים לעסקים, ישנו שירות אחד שמתעלה על כולם: מענה טלפוני לעסקים. אין מדובר בשירות עבור עסקים גדולים בלבד אלא דווקא עבור עסקים קטנים, עבור עצמאים בצמיחה ועבור עסקים בינוניים. שירות זה חוסך בהוצאות ומשדרג באופן דרמטי את איכות השירות ואת כמות המכירות.

זמינות של 100% עבור הלקוחות

האם אתה זמין כל היום? גם בזמן הנהיגה? גם בזמן פגישות? גם אחה"צ כשאתה אוסף את הילדים? ברור שלא. יותר מכך, פניות של לקוחות חדשים לאורך היום יכולות לפגוע במיקוד שלך ובריכוז. מוקד מענה טלפוני מסוגל לספק לך זמינות של 100% מול הלקוחות. בכל רגע שבו הנך עסוק בפעילות חשובה, תוכל להעביר את השיחות למוקד. המוקדנים יפעלו לפי תסריט שיחה שניסחתם ביחד מראש, כך שהלקוחות יקבלו את המענה הכי מקצועי שיש. גם הלקוח מקבל שירות טוב יותר, וגם עבורך הפרטים נשמרים בצורה הכי מסודרת והכי מאורגנת שניתן.

יש לקוחות "שמבלבלים את המוח"

בכל עסק, מתקבלות מדי יום מגוון פניות. חלק מהפניות הן רציניות ורלוונטיות, וחלק אחר של הפניות הוא פשוט לא רלוונטי. שירות מענה טלפוני יעיל, הפועל באמצעות תסריט שיחה חכם, מסוגל לסנן עבורך מראש את הפניות הרלוונטיות וכך לחסוך לך זמן עבודה יקר. לא תצטרך לספק הסברים, לשאול שאלות מיותרות ולבזבז זמן יקר לאורך היום. שוב, עצם הסחת הדעת היא הפוגענית ביותר לעשייה שלך.

שירות חסכוני – תשלום לפי שימוש

מענה טלפוני לעסקים הינו שירות חסכוני. בשונה משירותים בהם משלמים "ריטיינר" קבוע, בשירות זה התשלום החודשי נמדד לפי כמות השימוש, כלומר לפי כמות השיחות. ככל שתנצל את שירותי המוקד הטלפוני בצורה רחבה יותר – כך תשלם יותר, ולהיפך. מדובר בעיקרון חשוב שמבטיח את העלות הסבירה והמשתלמת של השירות עבורך. מענה טלפוני חוסך זמן יקר לאורך היום, מסנן לקוחות לא רלוונטיים, מארגן לך את הפניות בצורה מסודרת, וגורם לך להיראות מקצועי יותר מול הלקוחות.

יש עסקים שפשוט חייבים מענה טלפוני

ישנם עסקים כמו משרדי עו"ד, רופאים ומרפאות – שפשוט חייבים שירות שכזה. עבורך עסקים מסוג זה, מקבלים בנוסף לשירותים הרגילים גם יומן תורים וירטואלי, כדי להנגיש את האינפורמציה הרבה לבעל העסק. כל הנתונים המתקבלים במוקד הטלפוני, מגיעים אליך בצורה חכמה. לכל בעל עסק העדפות שונות בנושא הזה: הודעות SMS, הודעות באימייל, פקסים, צלצול חוזר, התממשקות למערכת CRM ועוד. לכל בעל עסק יש את ההעדפות שלו בניהול הפניות והתורים.

עצמאי? השירות הזה תפור עליך

השירות של מענה טלפוני, רלוונטי מאד עבור עצמאים. מדוע? כי עסק עצמאי תלוי מאד בבעל העסק (שצריך להתעסק עם אלף ואחד דברים שונים במהלך היום). מעבר לסידורים ולפעילות היומיומית, מענה טלפוני מספק לך רשת ביטחון מלאה גם בזמן חופשה, מנוחה, סופ"ש, חו"ל, מילואים וכו'. במקום לסגור את העסק או לסגור את הנייד – מעבירים את השיחות למוקד, והלקוחות שמתקשרים מקבלים מענה אנושי מקצועי, המספק להם את כל האינפורמציה הדרושה.

חשוב! נתונים שלא היכרת אודות העסק שלך

ספרת פעם כמה פניות אתה מקבל מדי יום? כמה פניות אתה מקבל בימי ששי? כמה פניות אתה מקבל בחודש? איזה יום בשבוע הכי עמוס? היתרון הגדול של מענה טלפוני, הוא במחשוב האינפורמציה הרבה, הכל מתועד. כל בעל עסק מקבל מערכת ניהול חכמה, דרכה ניתן לבצע מגוון פילוחים שיווקיים שימושיים. כמה פניות התקבלו מדי יום? באילו שעות? מאילו טלפונים התקשרו הלקוחות? במה עסקו רוב הפניות? ועוד ועוד. נתונים אלו מספקים לך "מבט על" על העסק – שיסייע לך מאד לספק מענה טוב יותר לכל לקוח.

פוסט זה סגור לתגובות.